سامانه مدیریت ابنیه و تاسیسات

نرم افزار  سامانه مدیریت ساختمان و تاسیسات که با نگاهی جامع و کارشناسانه به امور نگهداری انواع ابنیه و تاسیسات سازمان های بزرگ طراحی و توسعه داده شده است، امکان ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات مرتبط با این امور و متعاقباً  ارزیابی های متمرکز و دقیق را با استفاده از گزارش های متنوع سازمانی موجود در اختیار مدیران سازمان قرار می دهد

با توجه به تحت وب بودن محصول و امکان راه اندازی آن برروی شبکه داخلی، اینترانت داخلی و یا اینترنت امکان استفاده برنامه در زیر مجموعه های سازمانی تفکیک شده به لحاظ جغرافیای استقرار نیز وجود خواهد داشت.

علاوه بر امکان جمع آوری اطلاعات از طریق صفحات وب برروی بستر اینترنت، اینترانت سازمانی و یا ورود فرم های دستی توسط رابطین، امکان ارتباط با دستگاه های پرتابل مانند تبلت (قابل توسعه به سفارش سازمان) جهت حضور فیزیکی رابطین در محل ساختمان ها در مواردی مانند بازدید های دوره ای از ساختمان و تاسیسات وجود خواهد داشت به این ترتیب اطلاعات ذخیره شده در این دستگاه ها پس از ورود رابطین به سازمان به صورت خودکار به سرور اصلی منتقل خواهد شد.

 

خلاصه امکانات سامانه ابنیه و تاسیسات تحت وب کامراد:

  • امکان تشکیل پرونده برای هریک از ساختمان ها شامل موارد زیر :

•           اطلاعات نوع کاربری ساختمان (اداری، منازل سازمانی، انبار)

•           اطلاعات سند ساختمان

•           اطلاعات انشعابات ساختمان

 

  • نگهداری  پرونده برای هر ساختمان در سامانه مرکزی.
  • نگهداری اطلاعات انشعابات موجود در هر ساختمان
  • امکان ثبت و نگهداری قبوض ماهیانه برای انشعابات هر ساختمان
  • امکان ثبت و نگهداری بازدید های دوره ای زمانبندی شده برای ساختمان و تاسیسات آن جهت ارسال به بخش تعمیرات و نگهداری
  • امکان ثبت تعمییرات و هزینه های مرتبط با آن در برنامه
  • امکان ثبت تحویل و تحول خانه های سازمانی از یک پرسنل به دیگری
  • نگهداری اطلاعات مورد نیاز برای ثبت عوارض های گوناگون پرداخت شده
  • امکان تعریف و مدیریت کاربران و نقش های آن ها
  • تعیین  سطح دسترسی مشخص برای نقش های کاربری در برنامه

 

ثبت گزارشهای عمده شامل:

  • لیست و آمار ساختمان ها به تفکیک محل ، نوع کاربری و سایر پارامترها
  • لیست و آمار تحویل و تحول منازل سازمانی در یک محدوده زمانی به تفکیک محل استقرار
  • لیست و آمار ساختمان های بازدید شده
  • لیست و آمار خودروهای نیازمند به بازدید دوره ای طی یک ماه آتی
  • لیست و آمار هزینه های ثبت شده برای هر ساختمان در یک بازه زمانی مشخص
  • لیست و آمار تعمیرات کلی و یا به تفکیک هر ساختمان در یک بازه زمانی مشخص
  • لیست و آمار پیگیری مجوزهای تعمیر
  • لیست و آمار ساختمان ها و تاسیسات نیازمند تعمییر  با توجه به اطلاعات موجود در سیستم

 

مشخصات فنی نرم افزار :

  • طراحی سیستم بر پایه وب بر روی فریم ورک ASP.NET
  • طراحی بانک اطلاعاتی مورد استفاده به صورت متمرکز و با استفاده از MS SQL Server 2008  .
  • رعایت استاندارد XML در همه جا به عنوان استاندارد تبادل داده..       
  • قابل تغییر بودن سطوح دسترسی کاربران بر مبنای Role های تعیین شده از طرف مدیر سیستم .
  • تولید فایل های خروجی گزارشات با فرمت pdf,MSExcel
  • دارا بودن راهنمای مدیریت سیستم
  • ارائه سرویس پشتیبانی آنلاین در زمان پشتیبانی فنی از محصول

  

امکانات تکمیلی قابل افزایش:

  • قابلیت اتصال نرم افزار به نرم افزارهای دیگر از قبیل سیستم های مالی و انبار و ...
  • امکان ارائه نسخه اندروید برای دستگاه های تبلت جهت حضور فیزیکی رابطین در محل ساختمان ها در هنگام بازدید های دوره ای.
  • قابلیت افزودن احراز هویت کاربران برای ورود به سیستم بر مبنای Active Directory سازمان.
  • امکان ورود اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان از سیستم نرم افزار پرسنلی سازمان.
  • امکان ابلاغ نتایج به مسئولین ذی ربط ازطریق دیگر سامانه ها نظیر SMS
  • امکان صدور داده ها جهت استفاده در سیستم های دیگر

 

مزایای ارائه نرم افزار:

  1. طراحی و ارائه کلیه بخش های نرم افزار تحت وب
  2. ارائه نرم افزار و نصب آن برروی سرور کارفرما
  3. امکان طراحی قالب و ساختار زیبا مطابق با نظرکارفرما
  4. استفاده از بروزترین  تکنولوژی فنی در توسعه نرم افزار
  5. ارائه آموزش حضوری جهت کاربری بخش مدیریت به منظور کنترل فرایندها
  6. ارائه فایل های راهنمای کار با نرم افزار بخش مدیریت
  7. ارائه نسخه های بعدی نرم افزار جهت بروزرسانی در آینده

 

 

برای اطلاعات بیشتر فایل PDF زیر را دانلود نموده و مشاهده فرمایید:

پیوست :   سامانه مدیریت ابنیه و تاسیسات کامراد