سامانه جامع نظرسنجی و ارزشیابی کامراد

سامانه جامع نظرسنجی الکترونیکی تحت وب کامراد با نگاهی علمی به مسائل حوزه پژوهش، آمار، جامعه شناسی، روابط عمومی و مدیریت سازمان های بزرگ امکان ارزیابی های متمرکز و دقیق را برای مدیران سازمان فراهم می آورد. همچنین با برخورداری از گزارش های متنوع سازمانی موجود و امکان افزودن گزارش های خاص دیده نشده در نرم افزار ابزاری قدرتمند در دست مدیران ارشد و میانی سازمان خواهد بود. 

محاسبه درلحظه نتایج در هر مرحله از نظرسنجی  و امکان بررسی صحت نتایج و تعیین روند ابلاغ نتایج به مدیران میانی  از دیگر مشخصه های این نرم افزار جامع می باشد.
علاوه برامکان جمع آوری اطلاعات از طریق اینترنت، اینترانت سازمانی و ورود فرم های دستی توسط رابطین، امکان ارتباط با دستگاه های Data Console (مانند تبلت) جهت حضور فیزیکی رابطین در محل های مسکونی  و پرکردن فرم های نظرسنجی دیده شده. اطلاعات جمع آوری شده توسط این دستگاه ها پس از ورود رابطین به سازمان به صورت خودکار به سرور اصلی منتقل خواهد شد.
همچنین با وجود امکان در نظر گرفتن سهمیه های مکانی شرکت کنندگان (استان، شهرستان، شهر) گروه های مختلف شرکت کننده در نظرسنجی و تعیین بخش های سازمانی مورد ارزیابی به صورت پویا امکان بدست آوردن نتایج هدف گزاری شده دقیق برای نظرسنجی ها وجود خواهد داشت.
از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان توسعه سفارشات خاص کارفرما جهت اختصاصی نمودن فرایند های موجود در آن می باشد. در این سند به شرح امکانات و معرفی بخش های اصلی این نرم افزار خواهیم پرداخت.

سامانه نظرسنجی و ارزشیابی کامراد

خلاصه امکانات سامانه نظرسنجی و ارزشیابی تحت وب کامراد:


اطلاعات پایه:
•    امکان تعریف بانک پرسش های بارم بندی شده با نوع و تعداد نامحدود
•    امکان تعریف پاسخ های بارم بندی شده برای پرسش ها (مثال: عالی=4، خوب=3، متوسط=2، ضعیف=1...)
•    امکان ایجاد دسته بندی سازمانی مورد هدف پرسش ها (مثال:بهره برداری، مهندسی، مشترکین، روابط عمومی...) 
•    امکان تعریف گروه های شرکت کننده در نظرسنجی(مثال: مشترکین اداری، مشترکین خانگی و تجاری، دیماندی، کارکنان سازمان، متقاضیان جدید، مراجعین.....)
•    امکان تعریف تقسیم بندی مکانی برای فرم های نظر سنجی (مثال: استان ها و شهرستانها)
•    امکان تعریف وضعیت های مختلف براساس نتایج نمرات محاسبه شده (مثال: 4 تا 5 وضعیت سبز ،3 تا 4 وضعیت زرد، 2 تا 3 وضعیت نارنجی ، 1 تا 2 وضعیت قرمز )
 

 

طراحی نظر سنجی:
•    امکان ایجاد فرم های نظرسنجی از بانک پرسش ها 
•    امکان تعیین بارم بندی جدید برای پرسش ها در فرم جدید
•    امکان برگزاری دوره ای نظرسنجی از یک فرم طراحی شده
•    امکان تعیین تعداد کل شرکت کننده گان جهت تکمیل دوره نظرسنجی
•    امکان اختصاص شهرستانهای شرکت کننده و تعیین سهمیه تعداد شرکت کنندگان هر شهرستان
•    امکان اختصاص گروه های شرکت کننده به فرم جهت شرکت در نظر سنجی
•    امکان دریافت نظرات شرکت کنندگان از طریق اینترنت، اینترانت داخلی ...
•    امکان اختصاص وضعیت های تعریف شده براساس نتایج نمرات محاسبه شده (مثال: 4 تا 5 وضعیت سبز ،3 تا 4 وضعیت زرد، 2 تا 3 وضعیت نارنجی ، 1 تا 2 وضعیت قرمز )


مشاهده نتایج:
•    امکان مشاهده نظرسنجی با  هر یک از وضعیت های: جدید، درحال برگزاری، پایان یافته ، تایید شده، مردود شده، ابلاغ شده و آرشیو شده.
•    امکان مشاهده نتایج به تفکیک شهرستان ها
•    امکان مشاهده فرم های پرشده بدون نمایش مشخصات فردی شرکت کننده
•    امکان مشاهده فرم های پرشده با نمایش مشخصات فردی شرکت کننده با سطح دسترسی ویژه
•    امکان رد یا تایید صحت فرمهای پر شده توسط مدیر نظرسنجی
•    امکان تعیین سطح دسترسی به نتایج برای کاربران، شهرستانها و بخش های مختلف سازمانی
•    امکان تعیین دریافت کنندگان نتایج براساس وضعیت ارزشیابی کل و گروه های پرسش ها و یا حتی یک پرسش
•    امکان مشاهده نتایج بر اساس نمره میانگین مسطح، نمره میانگین با ضریب، وضعیت حاصله (مثال: قرمز، زرد، سبز)
•    امکان ارزشیابی جامع بر اساس نتایج بدست آمده در پایان دوره های تعریف شده.

 


نتایج و گزارشات آماری:
•    امکان مشاهده نمودار گرافیکی وضعیت و ضریب رضایتمندی برای یک فرم نظرسنجی به تفکیک (استان، ستاد، شهرستان، زیرمجموعه سازمانی)
•    امکان مشاهده نمودار گرافیکی وضعیت و ضریب رضایتمندی برای یک گروه از پرسش ها (استان، ستاد، شهرستان، زیرمجموعه سازمانی)
•    امکان مشاهده نمودار گرافیکی وضعیت و ضریب رضایتمندی برای یک سوال خاص (استان، ستاد، شهرستان، زیرمجموعه سازمانی)
•    امکان فیلترینگ مشاهده نتایج برحسب نمره کسب شده، تاریخ و زمان، استان، گروه شرکت کنندگان، وضعیت ارزشیابی و ...

 


نمودار ها:
1.    فراوانی پاسخ ها برای یک پرسش در یک نظرسنجی
2.    فراوانی پرسش/ پاسخ برای هر نظرسنجی
3.    فراوانی یک پاسخ برای یک نظرسنجی
4.    میانگین نمره سوالات برای یک نظرسنجی
5.    میانگین نمره فرم های یک نظرسنجی
6.    میانگین نمره کل نظرسنجی برای دوره های برگزار شده
7.    میانگین نمره شهرستان ها برای یک نظرسنجی

 


امکانات تکمیلی قابل افزایش:

•    امکان ورود اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان از سیستم نرم افزار پرسنلی سازمان.
•    امکان ابلاغ نتایج به مسئولین ذی ربط ازطریق دیگر سامانه ها نظیر SMS
•    امکان صدور داده ها جهت استفاده در سیستم های دیگر
•    امکان قرائت فرم های پرشده دستی (فرم های ویژه ماشینی)

 

مزایای ارائه نرم افزار:
1.    طراحی و ارائه کلیه بخش های نرم افزار تحت وب
2.    ارائه نرم افزار و نصب آن برروی سرور کارفرما
3.    طراحی قالب و ساختار زیبا مطابق با متد های روز و سازگار با وبسایت اصلی سازمان
4.    استفاده از بروزترین  تکنولوژی فنی در توسعه نرم افزار 
5.    ارائه آموزش حضوری جهت کاربری بخش مدیریت به منظور تولید محتوای جدید
6.    ارائه فایل های راهنمای کار با نرم افزار بخش مدیریت
7.    ارائه طرح پیشنهادی مطابق با نوع و نحوه فعالیت مشتری
8.    ارائه نسخه های بعدی نرم افزار جهت بروزرسانی در آینده
9.    پشتیبانی فنی مناسب به مدت یک سال
10.    امکان برگزرای یک دوره نظرسنجی به همراه کارفرما بصورت رایگان
11.    قابلیت ارائه امکانات اضافه به وب سایت علاوه بر امکانات موجود(بصورت متمم قرارداد)
12.    تلاش برای رضایت مندی مشتری در طی کلیه مراحل تعامل

 

برای دیدن نسخه دمو به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

سامانه نظرسنجی و ارزشیابی کامراد

برای دریافت نام کاربری و رمزعبور با ما تماس بگیرید


برای اطلاعات بیشتر فایل PDF زیر را دانلود نموده و مشاهده فرمایید:

پیوست :  سامانه نظرسنجی و ارزشیابی کامراد

 

SEO by mehrdad nazemi (mehrdadnazemi90@gmail.com)

SEO by mehrdad nazemi (mehrdadnazemi90@gmail.com)

SEO by mehrdad nazemi (mehrdadnazemi90@gmail.com)