Slide background

مشاوره توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

کامراد پژوهان پارس

Slide background
Slide background

برگزاری نظرسنجی های برندینگ مخابرات ایران در نمایشگاه الکامپ 2017 با همکاری سازمان ایسپا

بازدید مدیرعامل محترم مخابرات ایران، جناب آقای دکتر سراییان

از سامانه و نتایج به دست آمده از نظرسنجی های برگزار شده

Slide background

برگزاری نظرسنجی های برندینگ مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام 2017 با همکاری سازمان ایسپا

معرفی شرکت کامراد پژوهان پارس

 شرکت کامراد پژوهان پارس با هدف ارائه خدمات مشاوره در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شرکت ها، سازمان ها و موسسات دولتی و غیر دولتی در سال 1386 تاسیس گردید. اعضای این شرکت دارای سوابق طولانی در زمینه مذکور بوده و هر یک در شاخه های گوناگونی در این ارتباط فعالیت های مدیریتی درخشانی داشته اند. لذا برای اجرای یک ساختار جامع مبتنی بر مشاوره جهت پاسخ گویی به تمامی نیازهای شرکت ها و سازمان ها گردهم آمده اند تا با ارائه راهکارهایی نوین جهت اعتلای اهداف خود در امر خدمت رسانی به ساختار سامانه الکترونیکی کشور و رشد و توسعه آن جامع عمل بپوشانند. هدف ما اجرای طرح هایی کارآمد و نه تشریفاتی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات می باشد . ما معتقدیم همچنان که امروزه رشد و توسعه فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته تاثیر مستقیم و عملی در رشد و چالاکی اقتصاد ایفا می کند می بایست در کشور عزیزمان ایران نیز جایگاه تشریفاتی و ناکارآمد خود را ترک گفته و بدان رهنمون سازیم.

نتیجه تجربه های اعضای شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های گذشته ما را به نقطه نظری مشترک در مورد علت اصلی نا کارامدی این فناوری در کشور معطوف ساخته. مامعتقدیم علت اصلی این ناکارامدی عدم جامعیت ، انطباق پذیری و همسازگاری بین سیستم های موازی مربوط به این فناوری در یک شرکت یا سازمان و همچنین فیمابین شرکت ها و سازمان ها می باشد. و این مشکل خود به دلیل فقدان مشاوره ی مناسب در زمان تجهیز شرکت ها و سازمان ها به این فناوری رخ می دهد، بررسی نیازها، آشنایی با فناوری های موجود، امکان سنجی و آینده نگری در انتخاب راه کاری درست و عملی از اصول اولیه می باشد که غالباَ به درستی بدان توجهی نمی شود و سبب سکون و به هدر رفتن سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه می گردد. انجام مشاوره ای صحیح سبب :

  • پایین آمدن هزینه های اجرا و توسعه طرح
  • انطباق پذیری با بخش های موجود دیگر
  • دستیابی واقعی به عملکرد مورد نظر
  • بالا رفتن راندمان
  • پیشگیری از هزینه های اصلاح
  • به وجود آمدن نگاهی جامع
  • سهولت در راه اندازی بخش های جدید می گردد.

ادامه مطلب


تکنولوژی توسعه نرم افزار

تکنولوژی سمت سرور

تکنولوژی سمت کلاینت

تکنولوژی نسخه موبایل

خدمات شرکت

برخی خدمات شرکت

ارائه محصولات

شرکت کامراد طی سالها فعالیت خود در پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به تحقیق، توسعه و پیاده محصولات متنوعی نموده است، که این محصولات اکنون به عنوان پکیج های نرم افزاری آماده، قابل ارائه به سایر مشتریان می باشد. محصولات ما به صورت روز افزون توسعه می یابد تا نیازهای جدید مشتریان را برطرف نماید. با توجه به تعهد ما در قبال مشتریان پشتیبانی محصولات به صورت روزانه انجام می گردد.

ارائه سرویس

برخی از مشتریان گاها" به دلایلی شرایط و یا الویت خرید پکیج کامل یک محصول را ندارند، ما برای ارائه ی خدمات به این دسته از مشتریان تدابیری از جمله ارائه سرویس، بجای فروش محصول را در نظر گرفته ایم. در حقیقت در این روش اشخاص حقیقی و یا شرکت های کوچک با هزینه ای به مراتب کمتر، از خدمات نرم افزاری ما بهره مند می گردند. ما در نظر داریم صرف نظر از محدوده ی کسب و کار مشتریان خود پاسخ گوی نیاز آنان باشیم.

توسعه محصولات سفارشی

در طی سال ها فعالیت مستمر و بی وقفه در حوضه ی فناوری اطلاعات، افتخار داشته ایم پیمانکار پروژه های  مختلف نرم افزاری به سفارش سازمان های گوناگون باشیم و در این راه همواره تلاش کرده ایم که رضایت آنان را به دست آورده و علاوه بر دستیابی به سقف نیاز های کارفرمایان، با ارائه مشاوره اقدام به توسعه استاندارد های نوین در اجرای پروژه های نرم افزاری نماییم.

مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات

بیش از یک دهه تجربه کاری شرکت به ما این امکان را می دهد تا علاوه بر ارائه محصولات نرم افزاری، اقدام به ارائه راهکارهای مهندسی در زمینه پایش شاخص ها و فرآیند های سازمانی نماییم، ارتباطات بهینه فی ما بین سیستم های سازمانی را طراحی کنیم و درباره یکپارچه سازی فرایند های سازمانی مشاوره لازم را ارائه نماییم.

مشتریان شرکت

برخی مشتریان شرکت

اعضاء شرکت

معرفی مدیران شرکت